DAY OFF ACTIVITIES
Am "investit" câteva ore în el (momentan, aproximativ 12 ore) mi-am făcut o idee despre el încât să pot susține următoarele păreri:
Este 99,9% distractiv.
Pune mintea la contribuție în multe moduri - de la modul de a folosi spațiul si resursele cât mai util, până la modul în care stabilești ramurile prioritare pentru dezvoltare.
Este placut pe tot parcursul evoluției - devine mai complex la partea de fabricare a materialelor sau pieselor, dar cu ajutorul tehnologiei descoperite imediat anterior, poți continua cu plăcere fără să creeze frustrare.
Este 0,1% instabil - fiind early access, nu este perfect, așa că se poate întâmpla să mai cazi prin hartă sau te mai blochezi în diferite texturi, dar nu este o problemă de nerezolvat, întrucât, în caz de ceva grav (cădere prin hartă) poți reîncărca ultima salvare facută automat care este facută la cateva minute.
Când vei vedea acele linii de asamblare uriașe, care înconjoară vârfurile munților ca o bandă rulantă uriașă de sushi, vei ști că sunt cea mai mare realizare a ta.
Este genul de mediu în care, ca și în realitate (exceptând medota de obținere a acesteia), nimic nu este mai important decât electricitatea. Fără ea, fiecare mașină conectată la rețea nu va mai funcționa, iar cu ajutorul mașinilor (fiind vorba de mașini de producție sau asamblare) se întamplă toată producția.
Bineînțeles, că poți face multe operațiuni și manual, cum ar fi minatul, dar este mult mai practic să construiești un utilaj de minat în locul cu minereul dorit. Apropo, nu vă faceți griji, pentru că are doar câteva tipuri de minereuri, dezvoltatorii nu au vărsat în joc tot tabelul "tovarășului" Dmitri Mendeleev.
Ai putea zice că este un fel de Minecraft, dar ar fi similar cu a spune ca jocurile de basketball sunt la fel cu cele de voleyball pentru că ambele se joacă în teren cu o minge.
În schimb, Satisfactory este genul de joc care se aseamană, dar este totuși diferit de Minecraft.
Partea excelent de placută este că jocul poate fi găzduit de oricine, nu este cazul de un server separat (care în general este contra cost), în timpul derulării jocului.
Satisfactory este un joc de construcție de fabrici open-world, first person, cu un strop de explorare și luptă. Pionieratul pentru FICSIT Incorporated, fiind creatorul jocului, înseamnă să cartografiezi și să exploatezi o planetă extraterestră, să te lupți cu forme de viață extraterestre, să creezi fabrici cu mai multe etaje, să intri în raiul benzilor transportoare, să automatizezi vehicule și să cercetezi noi tehnologii.